When you came in the air went out.

Jaha och vart är våren? Jag är trött på grått nu.
Å det är inte gå ut å gå väder heller för då blir skorna genom blöta.
Fan va negativ jag är nu! Sorry! Ska försöka bli positiv.

  • Man får inte solen i ögonen när man är ute å går.
  • Man kan låna mammas kängor så man inte blir blöt om fötterna.
  • Man svettas inte ihjäl och vill krypa ur skinnet för att det är så varmt. (som om det skulle hända i sverige)
  • Jag ska jobba idag så jag kommer att tjäna pengar.
  • Jag ska planera vad jag ska köpa för pengarna jag tjänar.
  • Det är snart April, en månad närmare sommaren.
  • Snart är det påsk, då blir det god mat och påskägg. Om jag inte stannar hemma och jobbar.

Nu kan jag inte komma på nått mer positivt.

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0