Om

Jag har suttit å funderat på OM, tänk om jag hade valt att stanna i England. Tänk OM jag skulle ha följt med till Edinburgh, tänk OM jag skulle ha följt med Josu till spainen, tänk OM jag hade jag inte hade följt med Matt ut den kvällen för längesen å träffat Amandine... OM jag hade följt med Jonathan till London.
Fasiken vad allt skulle ha varit annorlunda nu. Kan inte låta bli att tänka så ibland...
Hade jag följt med Jonathan till london så skulle jag aldrig ha träffat Josu. Hade jag blivit tillsammans med Josu, så skulle jag kanske ha varit i kanada nu... Men då skulle jag inte ha mött Chris. 

Ibland så missar man saker, men man måste nog följa sitt hjärta ist för hjärnan. Jag hoppas bara på att alla valen jag har gjort leder fram till nått bra tillslut.

Xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0