Funderar

Sitter här och funderar på om jag ska ta å börja blogga igen. Satt och läste igenom nästan allt jag skrev när jag bodde i England och det var som om jag såg allt som en film framför mig... Saknar det stället nå enormt!

Har planer på en turné genom England i sommar. Men jag vet inte hur det blir... Måste jobba i sommar, och kommer nog bara kunna vara borta i en vecka typ... :( Och då hinner jag inte till alla ställen jag vill!
Men om Dino flyttar till London i sommar så kommer jag garanterat att åka dit! Och om Lotta och barnen kommer till Sverige i sommar så kan jag ju träffa dom här! Saknar mina skogsbär... :/

Annars då? Jo livet rullar på, bor hemma nu. Det går OK... Har sökt in till Förskollärarprogrammet i gävle nu. Så jag hoppas att jag kommer in! 


xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0