Slapp!

Går dagen var mkt trevlig! jag och malin tog det lugnt och chillade här och satt och drack och pratade om allt mellan himmel och jord =) Sen gick vi ut, hittade typ ingenstans att gå, vi hittade dock ett ställe där dom hade 30 som åldersgräns! Jag säger: Men vadå?! vilka 30 åringar går ut?! Höhöhööö... Kände mig lite dum sen ;p
Men men, malin å jag hade kul endå :) idag kommer nog mattias och angelica över och förfestar lite och sen blir det utgång igen! Längesen jag var ut på fredag och lördag... Minns mina crazy days i Derby som om det vore igår dock! Fattar inte hur man orkade egentligen, men kul hade vi!

Nu blir det disk och lite städ innan folk kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0