Not a day gose by without you in my mind

Det blev inge marieberg idag, är sjuk :( vågar inte ta nässprej heller för jag är rädd att jag ska börja blöda näsblod igen :( Men måste nog ta till natten för jag kan knappt andas genom näsan.
Men förhoppningsvis mår jag bättre imån.
Beställde två filmer idag, the duchess (spelades in i derbyshire <3 )för 99 kr, och twilight för 79 kr! Tänkte att det var ett riktigt fynd ;) The duchess tror jag inte finns i affärer här, och twilight för att den är mkt mkt mkt bra och den var riktigt billig!

Men jag vet att jag borde spara pengar nu, vill så jätte gärna åka till Derby med Amandine så snart som möjligt.
Dock vet jag inte vart vi skulle bo, jag får bo hemma hos Nicole <3 om jag ville sa hon... Men vart ska då amandine bo? Eller så gör vi så att vi letar reda på ett bed and breakfast å bor på.
Har riktigt englandslängtan nu... Året gick alldeles för snabbt.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0