Dirty Dancing!

Usch vad jag är dålig på att uppdatera... Men men, jag skyller på allt plugg!
Fick iaf tillbaka labrapporten och det hade gått bra! =)

Idag har jag varit extremt duktig och städat, tvättat och diskat ^^, Nu är jag typ heltslut och ska läsa twilight boken.

Igår så var jag hemma hos Ida med moa, maria och frida och kollade på Twilight filmen! Han är så grymt het! Grrrr! Man vill ju bara äta upp han!

I förrgår så var jag hos mattias och kikade på film, såg slumdog millionaire. Även den var mkt bra! Båda får fem shots av fem ;D
När jag sen skulle gå hem så gick jag vilse! Det var lite läskigt i mörkret! Men tillslut så frågade jag två stycken med en liten hundvalp vart berhn arena låg, och dom skulle dit så jag fick gå med dom! =) Ibland han man tur!

Helgen ser ut att bli lugn, ska till ett köpcentrum imån med Ida. Sen vet jag inte mer :p måste plugga!
Och så ska jag läsa twilight boken som jag fått låna av maria!

Snart börjar dirty dancing, till det så blir det popcorn!

Ha en trevlig kväll!
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0