Shopping!

Usch jag får så dåligt samvete, jag slösar så mkt pengar!
Men jag har iaf köpt världens finaste klänning till nyår! Den passade som handen i handsken! ;D
Och så köpte jag ett par vinterskor, det var kanske inte slöseri.

Iaf så var vi å såg 2012 härom dan, den var bra! typ en blanding av Armageddon å Day after tomorrow tycker jag, dock så åkte de inte upp i rymden  :p

Annars då? Jo jag har tenta på lördag :( SUCKS! men men, ska plugga imån. Och så tänkte jag göra färdigt artikelsaken på söndag, och på måndag ska jag göra färdigt Power point presentationen. I'm a good girl! NOT

xxx


Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Varför just röntgensjuksköterska?

2009-12-06 @ 14:25:47
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0