Skivor!

Idag har det åskat och jag har haft noja över att datorn skulle gå sönder och alla mina bilder skulle vara borta!
Men så var inte fallet! Och nu när jag kikade i mina lådor så hittade jag en massa tomma cd skivor som någon av de andra au-pairerna har lämnat efter sig som jag nu tänker använda.
Den som köpte dom kan ju höra av sig så får den pengar :)

Iaf så har det regnat hela dagen, och då överdriver jag inte!
Jag har fått tillbaka min kära bil! Den hade visst lite fel så den fick sova över på Rally Motors.
Hehe det var tydligen inte bara bromsarna, nån cylinder här och där, en lampa här och där :p
Men för alla som oroade sig för bilen så mår den bra nu! Funderar på om jag ska köpa en present till den nu för den har varit så duktig!

Snart kommer jag hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0