Sandviken

Är i viken nu.
Elin och Anders bröllop var så fint! Jag grät. Massa andra grät. Sen så blev det en massa god mat och dricka. Sen blev det lite mer dricka. Och en mkt trevlig fest!
Bilder kommer sen.

Nu sitter jag här vid datorn och har det tråkigt! Hade bror varit hemma så skulle jag ha mobbat han, men nu är han borta nånstans och kikar på fotboll.

Aaaah! Vad finns det att göra i denna stad en onsdag kväll? iofs så är alla borta nånstans. Sofia borta, Malin borta, Emma borta, Mika borta! Jaha det är dom jag umgås med.

Har insett att jag kanske borde spara mina pengar. Jag gillar inte att spara. Önskar att jag vore ekonomiskt oberoende.
Då skulle jag nog flyttat till London eller New York. Och så skulle jag ha ett helt rum som gaderob, en vägg skulle vara full med skor. Och så skulle jag ut och resa lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0