Salt & Vinegar

Jag blir bara mer och mer engelsk :S Tycker att chips smaken salt and vinegar är gott! Det om något är engleskt! Jag är rädd.

Annars så har jag inte nått att berätta. Det regnar här. Det har gjort det i tre dagar i rad nu. Det regnade även när solen sken. Nicole ska komma och hälsa på mig när jag har flyttat tillbaka till sverige! Yaaay! Hon har även målat min naglar idag. Typ korallfärgade. Fint!

Barnvakts sittande gick bara bra! Dom var så snälla.

Dock tycker jag att tiden går för fort. Jag gillar inte riktigt det. Tycker det var nyss jag kom hit. Men det var för bövelen nio månader sen. Kommer gråta floder den dagen jag åker. It will be tears and rain that day!

Imån ska jag träffa Chris. Och ja Elin vi är bara vänner! På tisdag ska jag träffa Amandine, det ska bli mys! På onsdag så kör Sean mig till Birmingham för mitt flyg som går 06:20 på morgonen. Men han skjutsar dit mig på kvällen typ vid elva.


Kommentarer
Postat av: mikaela

EEUW! du det blir inga filmkvällar med salt och vinäger chips med mig om du trodde det!

2009-05-18 @ 16:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0