lhsafehlflhahahjkaklfna-l

Jaaaa precis! det är så jag känner mig idag!
Flipp på alla bussar å tåg-helveten och flyg-helveten! Kan det bara gå som smort?! NEEEEEEEEJ INNNNTEEEE DÅÅÅÅ!!!!

Gaaaaaaaaaaaaaaaah!  Åt helvete med alla byten och väntetider!

Och ingen mat har jag heller!!!! Hungrig som en jäkla järv är jag också!!!! söfhusahöafsjasfjfafkgökwlef v!!!!
TO HELL!
Och jaaaaa ingen bil har jag heller så jag måste gå till tesco! GÅ! det är ju iofs inte långt men när man är så hungrig att man knappt orkar att göra sig i ordning så är det illa!!! Gillar inte ens mat längre!!!! förutom mammas.

Här skulle jag skriva nått bra och positivt, men efter som jag inte kan stava och har dysleksi som jag inte heller kan stava till så ger jag fan i det här!

Någon som misstänker att jag kanske är på dålig humör idag???
måste få i mig nått att äta så blodsockret går upp lite. MEN JAAA JAG HAR JU INGEN MAT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0