Vår =)

Tog mig en dusch, men då var shampoot slut... så det blev en väldigt snabb dusch och sedan iväg till tesco för å köpa nytt. Köpte lite mat också. Men jag måste handla lite andra saker innan sofia kommer, som frukost tex ;p Så Sofia vad vill du ha till frukost?

Haha upptäckte att jag har uppdaterat min blogg fler gånger idag än kenza! :P
Åh jag hoppas jag har fått min lön nu, jag vill shoppa! Har hittat så fina sommarkläder! Måste bara hitta nå bra skor till sommarkläderna. Vet inte vad jag tycker om gladiatorsanalerna... och ballerinaskor får jag lätt skavsår av.
Och boka biljett till le france!

btw: så tror jag att Phil har dödat grodorna i dammen!  :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0