Självmordsfåglar

Fåglar är korkade. Eller är dom maktberoende? 
När jag skulle åka iväg idag så står det två duvor på vägen, den ena springer åt sidan men den andra står kvar och bara tittar runt. Jag kör sakta framåt och låter motorn varva lite så fågeln ska höra och flytta på sig men neeeeej! Han stod kvar, tror han försökte imponera på den andra fågeln eller så ville han bara visa vem det var som ägde gatan. Eller så kanske han hade haft en dålig dag och inte ville leva längre men den andra fågeln skrek att han hade mycket att leva för och inte skulle sluta sitt liv på det viset!
Han flyttade på sig iaf.

Iaf så är hell other people. Med undantag från dom jag gillar. birds are hell as well.
Btw så har jag upptäckt att ordet VI betyder tydligen DU.
Huuum vad ska jag ha på mig imån?? I DO NOT KNOW.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0