one step forward and two steps backwards

Idag har Lena varit grymt jobbig. Vägrade att duscha efter hennes träning, grinade och skrek. Och det är inte kul när hon skriker i en kaklad dusch, ljudet blir typ 10 ggr högre! Tillslut så blev jag så arg att jag lämnade henne i duschen och gick och hämtade bomull och hade i öronen för jag orkade inte lyssna längre.
Och jag hade haft en hemsk huvudvärk innan och den blev ju inte direkt bättre efter hennes skrik! Sen resten av kvällen så var hon tvärt emot allt jag sa och retades med Finn.

Så när Sean kom hem så frågade jag vem som skulle natta barnen ikväll och han sa att han kunde göra det :P Tror nog det syntes hur trött jag var...
Så jag gick å la mig  i soffan och kollade på Scrubs och åt lite choklad medans han kämpade med att få barnen i säng ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0