Non, je ne regrette rien

FLIPP FLIPP FLIPP FLIPP!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommer inte ihåg mitt lösenord till min internetbank! :@ AAAAAAAAAAAAAH!!!!
Och franska kan dra åt skogen för det är så flippin svårt att jag tror jag dör!

Måste börja skriva ner mina användarnamn och lösenord till olika sidor och sen gömma den nånstans för jag kommer inte ihåg några förutom till dom betalkorten jag har, har mitt egna svenska, mitt engelska VISA, och Hardinghams Maestro. Men bara för att jag kan dom så har andra grejor åkt ut ur huvudet!!!
Så mamma ring mig på anting lördag eftermiddag, typ fyra-fem svensk till eller söndag förmiddag! Thank you my lovley mother!

Har funderat lite på det här med mina föräldrar. Jag vill bli som dem. Jag vill bli som mamma som bakar allt, gör grytor, sylt, müsli, you name it!  Och jag vill bli som min pappa som kan bygga hus, glasverandor och vanliga verandor!
Och båda två är rätt så trevliga också ; )


Kommentarer
Postat av: Håkan Haraldsson

Värst vad poppis man blivit!!!! ( eller behöver du låna pengar!!!!)



Pappa

2009-03-28 @ 12:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0