Lördag.

Gårdagen var stressig, gjorde ca 17 st pizzor! dock var dom små, men extremt pilligt!
Godispåsarna är laddade, och kartorna är ritade, det som inte är färdigt är ledtrådarna, men det ska jag göra snart.
Iaf så var det rätt trevligt att sitta barnvakt igår, barnen var mysiga å sean var rolig.

Har fortfarande inte städat mitt rum, men det kommer. Så just nu så sitter jag på golvet gömd bland högar av kläder, väskor och skor.

Ikväll blir det utgång med bästaste Amandine! Behöver en riktigt kul kväll känner jag! Men det blir vad man gör det till! ;D

btw så har jag knäppt lite kort av våren som har kommit hit ^^, Så jag tänkte göra er lite avundsjuka och lägga ut dom snart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0