Fanta???

Okej nu är det så här att jag har haft en fanta i min väska i ca en vecka. Det står på den  keep in a dry cool space, det har jag inte haft, kan jag dricka den eller inte? Är grymt törstig men vill inte dricka äcklo vattnet. Ska jag våga dricka fantan??? Jag menar den ser ju inte äcklig ut, och i vilket fall som helst så kommer jag att må dåligt i morgon. Jag är hungrig och jag har min lilla früsli bar här, men vill inte äta nå mer för jag är så törstig. Men sen när har någon dött av att dricka fanta?

Okej jag har kommit till denna slutsats, jag ska nu dricka fantan. Jag hoppas jag överlever. Men jaa!!! Då kan jag ju skylla på fantan i mån att jag mår dålig och inte på flaskan champagne som DJn köpte åt mig ^^, Mohahahah!
Okay here goes!

Aaaah jag överlevde!

Hörs imån om jag överlever natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0