Anmäld till högskolan!

Nu har jag anmält mig till röntgensjuksköterske utbildningen! Utbildningen finns på sju olika orter och jag anmälde mig till alla.
Här är den ordningen jag valde:
1. Umeå
2. Uppsala
3. Göteborg
4. Örebro
5. Jönköping
6. Karolinska
7. Lund

Men antagningsbeskedet kommer inte förens i juli, så vi får se hur det blir.

Iaf så har jag varit duktig och tvättat min bil! både insidan och utsidan! Och Finn var duktig och hjälpte mig! ^^,
Idag så blir det till att ta det lugnt och inte göra nått speciellt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Kul att du bestämmt dig! Hörde att du ringde ikväll men du hörde tydligen inte moi!! Vi kan väl skypa imorrn kväll kanske? Kramar!

2009-03-22 @ 21:07:50
Postat av: mikaela

HEJA UPPSALA! vilken dröm om du skulle bo där!

2009-03-22 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0