Tackar!

Tack för alla samtal, inlägg på facebook och sms! :D
I love you all!
Det har varit en bra dag idag! Vi hade midsommarlunch först på dagen och sen var vi över till Anna and Chick för en BBQ.
Det var trevligt, men jag saknade mina vänner och min familj så otroligt mkt.
Men den 23de juli kommer jag hem! :)
Ska boka biljett imån tänkte jag. Känns konstigt att flytta tillbaka till sverige faktiskt, trivs så bra här.
Men jag antar att  allting har en början och ett slut.
Ett nytt kapitel i mitt liv börjar snart, vilket känns både läskigt och roligt.

Fick ett fint armband av Lotta & Sean idag, sen så fick jag ett av Granny och Grandpa!
Och så har jag ju fick jag ett mkt fint armband och örhängen av Elin och Anders idag också!

:)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0