Skolk

Jaha jag bekänner mina synder än en gång här i bloggen. Jag skippade franskan idag! :-O
Only God can judge me.

Imorgon är det tydligen midsommar, det hade jag glömt! Men det blir till att åka till Ikea imorgon för att köpa svensk mat!
Yaaaay Me So Happy!
Jag hoppas vädret blir bra på lördag för då kan vi sitta utomhus och äta! Och så ska jag och Finn gå och plocka blommor i parken hade jag tänkt.

Ska nog åka och shoppa imorgon också, ska köpa mig en fin sommarklänning och lite annat smått och gott. Brun-utan-sol ska jag köpa också så jag ser lite brun ut iaf :p
Sen imorgon kväll blir det utgång med Susanne och två tjejer från hennes jobb.

Au Revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0