Frankrike...

... suger!
alla pratar franska, ingen av amandines kompsar pratar franska, amerikanska tv program ar pa franska, och ja ingen pratar engelska, sa jag kanner mig ju bara en aning utanfor! Langtar tillbaka till england!

Amandine sa tidigare till mig att hennes konpisar inte har kommit over till henne i england for de passar inte in i hennes liv dar. och jag kanner att jag inte riktigt passar har, tror att hennes bastis tycker att jag tar amandine i fran hene.
forfesten har igar sog, ala pratade franska, sen nar vi val gick ut savar det ratt ok, traffade en tysk som jag snackade lite tyska med igar. men jag har ju bara idag och i,an kvar har sa etska nog ga bra.

just nu siter dom och kollar pa dubbade deserate housewifes, och jqg sitter har vid datorn.

saknar er darhemma!!!

ps tangentbordet suger. det ar franskt

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie Haraldsson

Stackars min lilla Kajsa. Snart kommer du ham till din familj i Sandviken, och då har du klarat av att sitta i ett franskt sällskap och inte begripa ett dugg. Sånt är jobbigt men man växer av det.



Tusen millioner pussar och kramar.

Mamma

2009-06-15 @ 09:03:05
Postat av: Jox

Ja alltså, vem tycker om fransmän egentligen? Hallå? Kramar på dig, härda ut!

2009-06-16 @ 13:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0