För det är ingen vanlig dag...

... för det är KARINS FÖDELSEDAG HURRA HURRA HUUURRAAAA!!!!
- Grattis Karin!
- Åh Tack så mycket!
- Hur känns det nu då??
- Jaadu det känns inget speciellt än så länge...
- Äh du kommer snart komma in i en åldersnoja!
- Men va fan?! Neeej det kommer jag inte!
- Jooo du kommer nog börja leka med Lenas barbie dockor för att bevisa att du inte är gammal! HA!
- Men asså ba vadåå?? jag e inte gammal elle! jag e ju typ baraaa 20, och de e ju hur man liksom känner sig inuti som gäller! Fatta!

Och nej, jag är inte schitzofren. Jag är bara trött och har dålig humor. Antar att ni som läser detta kommer och tro att det helt har slagit runt nu. Och jag känner mig inte som 20, jag känner mig som 30. That is some scary shit! Sorry Elin, Sorry Anna!

Btw så har jag köpt mig själv tre födelsedagspresenter! :D Två klänningar och ett par skor! höga såklart! Mohahah!

Imån blir det midsommar lunch och sen bbq hemma hos Anna och Chick, Ellenore fyller nämligen 18 i går ( Anna är Seans syster, ellenore är deras barn ((vet inte hur man stavar hennes namn)) )

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie Haraldsson

Ja må hon leva, jamå hon leva, jamå hon leva uti hundrade år.

Grattis på 20-årsdagen Karin



GÅ IN PÅ SKYPEN SÅ SKALL JAG SJUNGA FÖR DEJ!!!!!



Åldersnoja är slöseri med tid, din bästa tid är här och nu och du har hela framtiden för dej.



Längtar efter dej vi ska fira dej ordentligt när du kommer hem.



Tusen millioner pussar och kramar



HURRA HURRA HURRA HURRA



Mamma



2009-06-21 @ 11:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0