Things are finaly looking good on the job front

Har varit sa produktiv idag! Vaknade 8:30, lag i sangen till nio, da ringde en kvinna fran omvardnad i gavle angaende en ansokan jag skickade in i fredags tror jag att det var. Hon sa att hon skulle ringa mina referenser och sedan skulle nagon aterkomma till mig! weei! sa om jag inte kommer in pa RSSK sa har jag forhoppningsvis ett jobb iaf!
Sen sa gick jag in pa offentligajobb.se och fixade mitt CV, la till lite saker och andrade lite.

Sen akte jag in till stan och kopte hej da presenter till barnen ;'(
Sen sa akte jag till hardinghams, tvattade, akte och handlade mat, hamtade barnen, pakade la fram alla deras saker som dom ska ha med sig till sverige. Lagade mat.
Nu ar jag grymt trott, sitter och vantar pa att sean ska komma hem sa jag kan ga hem och sova. Maste dock ga hem i regnet, vi har bara en bil nu... Seans ar pa lagning. Han rakade backa in i grannens bil!

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0