Let the rain fall down and wash away my tears

Idag akte mina sma trollungar...Trodde inte att jag skulle grata, men nar jag kramade Finn och kannde hur hart han holl mig sa borjade tararna rinna. Sen blev det bara varre! Lena kom och skulle krama mig och jag forsokte saga hur mkt jag kommer att sakna dom, men det gick inte. Kunde bara fa fram hulkande ljud... Aaah borjar nastan grata nu!

Sen sa nar jag skulle saga hej da till Collie utanfor bion sa kunde jag inte grata, jag bara skakade. Sen nar jag kom in pa bion sa borjade jag grata. Sen sa sag jag harry potter, den var bra, lite lang bara.

Nu ska jag ga och kolla vad sean pysslar med i koket.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0