23:46

Är klockan nu. Är trött, men känner inte för att sova, för mycket tankar i huvudet.
Sitter här och funderar på en massa saker. Typ vad jag vill med mitt liv och vad jag har åstakommit.
Det jag är mest stolt över är:
-Att jag klarade av matte B
-Att jag alltid har skött mig i skolan, har aldrig fuskat på ett prov i hela mitt liv.
-Att jag klarade av franska provet så nu ska jag få ett ceterfikat  som säger att jag har klarat av det.
-Att jag är här i England. Har viljat åkt hit och jobba som au-pair sen jag gick i femman.
-Att jag har en underbar familj som har lyckats på alla möjliga vis (det kan jag dock inte ta åt mig äran för ;) )
-Att jag har underbara vänner. (kan inte ta åt mig äran här heller)
-Att jag verkligen kan när jag vill.
-Att jag kämpar för det vill ha/tror på

Det finns så mkt man tar förgivet i ens vardag. Det gäller att uppskatta det man har, och vill man ha mer så får man kämpa och inte tro att alla andra ska fixa det åt en.

Btw så har jag börjat packa. Kommer till sverige om 16 dagar.

23:55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0