Grattis Malin!!!

För min kära vän Malin har nämligen tagit körkort! :D Grattis vännen!

Just nu är jag barnvakt och kikar på S.W.A.T och har kommit på en plan, undertiden jag är här i england ska jag hitta mig en irlänsk Colin Farrel! Det skulle inte vara helt fel!

Idag har jag varit och storhandlat på sainsburys å costco, och jag köpte mig något väldigt onyttigt med ack så gott! Ni vet sånt där nutella hasselnöts/choklad pålägg! Sånt som man aldirg fick när man var liten! Mohaha!
I'm bad! eller iaf unhealthy!

Kommentarer
Postat av: Håkan Haraldsson

ps det fick inte jag heller när jag va liten!!!

men däremot åt jag jättemycket när jag oxå jobbade i england! - tänk att allting går igen... några årtionden emellan bara !!!



hälsn. P

2009-01-16 @ 08:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0