09.01.29

Jaa jag har märkt att jag har skrivit fel på förra inlägget som VISSA *host* tycker är mkt underhållande! ;p
Jag var trött okej? Och jag kan inte råför att jag har lite halv dysleksi ( kan inte ens stava till det ordet! måste googla det! )
Ahaaa det stavas DYSLEXI, asså om jag som har halv dyslexi har svårt att stava till det hur svårt har då dom som har dyslexi att stava det?! Dom borde komma på ett enklare ord för det. Typ. DY eller nått...

Iaf så var jag på franskan idag, det var ganska trevligt :) Miss Babbet var trevlig, och klassen verkade också trevlig. Dock så har dom redan gått en termin, så jag måste jobba extra hårt för att hänga med. Men grejen är att det är en avgift på 116.40 pund... så jag får se hur jag gör... Babbet skulle iaf kolla om jag kunde få nått avdrag eller nått.
Nu ska jag kolla igenom läxan och se om jag kan nått :S
Kul helg btw, idag var jag barnvakt, imån är jag barnvakt och på lördag är jag barnvakt. Oh joy. Vet inte varför jag sa ja när lotta frågade. Men som tur är kommer Amandine å gör mig sälskap imån ^^, Yaay hon kan ju hjälpa mig med läxan!
AHA, I'M SMART!

Kommentarer
Postat av: Håkan Haraldsson

b.t.w det stavas sällskap inte sälskap!!! - kul kommentar från pappa!

2009-01-31 @ 11:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0