09.01.27

Mitt knä repar sig riktigt bra! ( HAHA repar! ) Näe men det gör lite ont fortfarande å det är blått å fint! Men ska nog avboka det där återbesöket iaf. Och JUST TO MAKE CLEAR, jag var inte full! jag var bara korkad!

Annars händer inget speciellt... Finn den lilla plutten ramlade å slog i ansiktet i dag :( så hans lilla näsa är väldigt svullen :( Men han mådde bättre efter en pepparkaka å ett glas mjölk!

Helgen blir det till å sitta barnvakt... Både fredag och lördag... Men det är väl lika bra tror jag, har inga pengar kvar :p
Fina skor har jag dock ^^,

jo btw, på torsdag så börjar jag på franska på torsdag!


Kommentarer
Postat av: mika

hahaha på torsdag börjar du på franska på torsdag ; )

2009-01-29 @ 21:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0