09.01.22

Tror jag har fått skrivkramp eller vad det heter... Eller så är det för att inget speciellt händer. Idag ska jag åka och handla mat tror jag. Det är det ända! Sen ikväll ska jag vara barnvakt när Lotta och Sean ska ut på puben.

Eller jo! Det finns en anledning till att dusch rimmar på usch! Jag gjorde ren min dusch för inte så längesen, kanske en vecka sen, men har på nått vänster blivit mysko... Jag kan inte få så varmt som jag vill ha, jo om jag minskar på trycket så blir det varmt, men då skriker duschen åt mig ist och efter ett tag så blir det skållhett! Ökar jag ist på trycket så blir det ljumet, precis så där så att man nästan fryser, men fördelen med detta är att inte duschen skriker.

Jaha gott folk, det var dagens i-landsproblem! Jag tackar nu för mig och ska börja göra mig i ordning för att åka till hardinghams.

Btw så har jag fixat så uttaget i väggen funkar igen! Så Pontus, jag kröp under min säng i onödan! Misstänker att du skrattar skadeglatt nu...

Kommentarer
Postat av: Nils

Hahahahaha! Du skriver så roligt moster Karin att mamma ligger på golvet och skrattar!

2009-01-22 @ 20:08:11
Postat av: pontus

Hur kan du tro något sånt om mig? Tycker oerhört synd om dig ;)

2009-01-22 @ 21:24:31
URL: http://pontusyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0