09.01.22 forts

Man blir så glad av att handla på Costco! Dom är så trevliga där. Haha, på costco så visar man alltid upp kvitot när man går ut ur affären, och ofta så brukar det vara samma gubbe som jag tror heter Abas, han är alltid så kärvänlig, säger alltid Hello! how are u my love? Nu så har jag inte sett han på ett bra tag, men idag så träffade jag han.
Det första han säger är: HEEEELLOOO LOOOOOVE! WHERE HAVE YOU BEEN???! I haven't seen you for ages darling! Are you alright my love? What have you been up to my darling?! Jag hinner typ bara svara öööömm innan han börjar igen med Oooohh it's sooo nice to see you again my looove! Where have you beeeeen?
Jag: Ööööm im fine thank you... Bye!
Han: Seee you sooon my love! have a wonderful day darling! Bye bye now!
-medans jag går-
Han: byyyyyeeeee!

Thats all for now, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0