09.01.18

Mitt inlägg igår om att min familj var borta lönade sig ^^, Har pratat med alla idag! eller alla utom Ida, och pappa, men jag hörde pappas röst så det borde räknas. Och kom på nu att jag inte pratade med elin heller, men hörde hennes medelande iaf! Så alltså pratade jag bara med mamma, två sekunder med oscar och anna! Det var hälften iaf!

Idag har jag varit å shoppat, köpte en två cardigans, ett skärp, två nagellack och en ögonskugga. Var egentligen ute efter träningskläder... Meeeeeen det blev inte så. Men jag ska dit på lördag aswell! Så denna vecka blir det till att ta långpromenader på morgonen ist för å springa, och jag vet inte heller vad som är bäst att ha när man springer...

Just nu så sitter jag å funderar på om jag ska kika på "she's the man" riktigt rolig faktiskt :D Men jag är rätt så trött så jag vet inte...

Aja hörs sen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0