09.01.09

Jaha då var det fredag igen då. Kan inte fatta hur fort veckorna går. Snart är det väl sommar och sol och jag ska åka tillbaka till sverige. Det känns nästan lite overkligt att komma tillbaka till svearike. Att inte se barnen varje dag är nästan en lite läskig tanke. Att de ska komma nån annan tjej eller kille som ska komma å ta hand om "mina" barn :p
Aja vem vet, jag kanske är jätte trött på det här stället om sju månader ;P
Men just nu trivs jag bra och livet leker!

I morgon vid 10:30 så ska jag hämta barnen hos Seans pappa å mamma för då ska jag vara barnvakt....
Skjutsa Lena till stage coach klockan 11:30. Sen hem igen och busa med Finn.
Sen på kvällen ska jag hem till Amandine och sitta barnvakt med henne enstund och sen ska vi göra oss i ordning och gå ut på krogen och träffa Emma å hennes kompisar! Ska nog bli en kul kväll! :D miihi!

Nu sömn, upp tidigt imån! ;)
puss


Kommentarer
Postat av: nisse

hej på dig hoppas helgen var bra!!

2009-01-11 @ 10:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0