09.01.07

I morse så känndes det som om jag inte ens orkade gå upp i sängen, funderade seriöst på å ringa Sean å säga att jag inte kan komma.

Känndes som det skulle bli en shity day...

MEN jag släpade mig ur sängen och åkte till Hardinghams.
När jag kommer dit så var sean ute med Ellie (vovven) Bra tänkte jag då kan jag sura för migsjälv och inte behöva va social, men då kom Sean hem, så jag var tvungen att vara lite social. Vi började prata lite och han berättade om sin dröm han hade haft, den var så grymt rolig så jag började asgarva! Sen dess har dan varit bara bra! :D

När jag hämtade Finn hade han fått en stor stjärna av sin lärare och en liten bil! Dom har så i finns klass att när dom har varit duktiga och gjort nått bra så får dom en liten stjärna att sätta i den stora stjärnan, och när man har tio stjärnor så får man välja en present! Och detta är andra gången som Finn fått ta med sig en present! I'm so proud! :D Å så säger han:
Karin! Nästa gång jag får välja en present så ska jag ta en till dig! ^^,
Och när jag hämtade Lena så hade hon fått tillbaka sin jacka som hon tappade bort igår!
Sen när vi kom hem så busade vi alla tre på golvet och hade jätte skoj och alla var på bra humör! Finn kunde sin läsläxa bra också!
OCH dom åt all sin mat utan å klaga, och Lena tog inte hundra år på sig att äta upp!
Dom har varit så mys idag!
Dock gick Finn i sömnen precis som Lena brukar göra :/ Stackarn va alldeles skakig och verkade rätt rädd, så jag lyfte upp han å bara höll om han, då verkade det bli bättre.
Men förutom de så har det varit en mkt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att läsa att du mår bättre. Blev lite orolig igår, skrev ett mail.

Tusen millioner pussar och kramar

Mammsen

2009-01-09 @ 09:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0