In my face!

Igår/inatt så skojade jag om att det fanns råttor som hängde i gäng runtom i huset. Då skojade jag. Nu är jag fullkommligt allvarlig. Jag har en eller två råttor som bor ovanför min dusch, just nu så hör jag hur dom kraffsar och gräver. Nosar lite gör dom visst också. Jag hör hur deras klor skrapar emot nånting, det kan vara insidan av min list i taket, för nyss så upptäckte jag att den var i plast när jag skulle dunka i taket med ett paraply för att få bort dem.
Och hela tiden när jag sitter här på min säng med benen uppdragna, utifall dom skulle komma genom golvet och jag har missbedömt deras onda lilla plan, så har jag bilden från råttatoui i huvudet när tanten skjuter i taket och en hel flippin råttkoloni ramlar ner.
Det kan också vara fåglar som bygger bo. Även fast jag är rätt rädd för fåglar så tar jag nog helldre fåglar än råttor any day! Men å andra sidan, sen när så krafsar fåglar med sina klor och tar paus för att "gnaga" lite.
Jag vågar inte duscha. Då kommer dom vara precis över mig. Och jag är så fruktansvärt rädd för att "något" ska rammla ner på mig från taket.

I'm so scared right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0