Fredags kväll

Egentligen så har jag inte ork att skriva, skulle vilja sova.
Har börjat mitt "nya" liv btw. Börjat gå och lägga mig vid elva varje kväll och går upp ca åtta. Sen så går jag förhoppningsvis ut och promenerar i 30 min och sen lite sit ups eller annan styrketräning. Aaah shoot nu kommer dom hem. får skriva mer sen.
Puss

Forts

Ahaa falskt alarm! 
Nu ska jag skriva en 'to do list' så får ni veta vad som ska göras under denna vecka.

1. Fylla på pengar på mobilen
2. Städa mitt rum, lämna tillbaka madrassen.
3. Städa min bil
4. Tvätta min bil
5. Göra franska läxorna
6. Shoppa

Jag saknar fantastiska fyran... å jag saknar min familj... å jag saknar mikas och mina promenader.
Men jag ska inte klaga egentligen, för jag trivs bra här och jag borde skriva lite mer positiva grejor, som tex att Lena har sagt att hon älskar mig och jag är hennes Karin och hon är min Lena ^^, Och att Finn är en sån liten mys-plutt och ville sitta i mitt knä och titta på tv idag och igår så sprang vi runt runt i huset och busade tills vi föll ihop på golvet och skrattade. Att våren är här, krokus och snödroppar har slagit ut här, och några påskliljor. Att jag och Nicole har blivit väldigt goda vänner, i vemdalen så låg vi och pratade om allt möjligt innan vi skulle somna, vi kunde prata i timmar.
Imån så ska jag träffa Amandine och gå ut på krogen ^^,


Kommentarer
Postat av: mika

jag saknar också dina och mikas promenader!! ;p vi ska skypa i veckan? ^^

2009-02-28 @ 22:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0