Dilemma...

Nyss så var jag så grymt törstig, dock så är jag trött så jag tänkte att jag dricker lite vatten, men så kommer jag på hur äckligt vattnet är och hur äcklig kranen är... Jaaa! tänkte jag. Jag har ju frukt smootihes i kylen! Men så kom jag samtidigt på att i den så är det ju en massa fruksocker som man blir pigg av... Så valet stod emellan äckligt vatten och somna fort (antagligen av förgiftning), eller en god fruksmoothies som man blir pigg av och inte släcker törsten så bra. Valet blev dock smoothien.
På den förpackningen så står det For Kids! men diskriminering eller vad?! Den innehåller endast frukt, absolut inget annat, inget tillsatt socker eller nått smötningsmedel. Och god är den också. Så varför är den då bara för barn? Vill vi vuxna ha en massa tillsattser, onyttigheter och annat oidentifierbart?Jag har kommit på att det är den prefekta frukosten för mig, eftersom jag inte vill röra nått i Phils kök så är dom där 180 ml förpackningarna utmärkta. Jag behöver inte spendera tio minuter efter att leta efter ett rent glas, och sen fem min för att hitta en ren kniv (för att bre min macka, inte för att hugga ihjäl råttorna som hänger i gäng i olika delar av huset) !
Aja nog med smoothie talk now.
Idag/igår så beställde jag iaf en digitalcamera! Så nu kommer ni att få se lite mer av mitt liv här borta. =)
Den kommer imorgon/idag innan klockan ett weeehooo! :D
Yaaay om en vecka så får jag träffa mina plutt-hundar! :D Och mamma, pappa och Oscar ;D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja och jag hittade en choklad bar som var for "men only". Bloody englishmen!!

2009-02-13 @ 15:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0