09.02.25

Då ska jag berätta lite om veckan i Sverige. Vi åkte härifrån vid halv tio, hämtade upp Nicole i mickelover och satte sedan kursen mot Birmingham Airport. Flygresan gick bra, vi störtade inte. Det var sen när vi kom till Skavsta problemen började. Först så tog det ca 40 min för oss att få bilen, sen så tog den 20 min att hitta bilen. Efter vi hittat bilen så skulle vi installera bilbarnstolen, som inte funkade, det var något som saknades. Så det tog typ en kvart. När vi väl kom iväg och hade kört i ca 20 min så funkade inte helljusen, så då var vi tvugna att vända och åka tillbaka så dom kunde fixa det. Dom fixade det på en min, sen var det bara att fortsätta åka mot Ayas hus där vi skulle sova över. Men efter det så gick allt bra :) Vi hade bra väder i vemdalen och det var trevligt. Jag och Nicole gick på after ski och träffade trevliga människor. Finn lärde sig att åka skidor ordentligt.
Vi lämnade vemdalen klockan 04:00, sen så halvsov alla under hela resan. När vi åkte på E4 så gick vindrutetorkarna sönder, och vi var tvungen och stanna på väggrenen och torka av vindrutan ca 4 gånger innan vi kom till uppsala och vi kunde byta bil. Vi höll nästan på att missa in checkningen... vi hade knappt en kvart till godo. Men vi hann :)

Hihi Finn var så söt i bilen, när vi åkerförbi uppsala på vägen upp så ser han ett vattentorn:
-Daddy is that the watertower you can see from Park Farm?
Å Lena hade en rolig komentar också. Bilen framför oss gjorde så det virvlade upp snö som såg ut som rök.
Lena - Who is leting out all of this gases??
Sean - I think it's Finn, Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0