09.02.08

Jaha och vad har hänt denna helg då? Humm... I fredags så var jag bara hos hardinghams och tog det lugnt, var så grymt trött. Igår så var jag en sväng på stan med Amandine ^^, Jag kommer att gråta störtfloder när hon åker hem!
Sen så var vi ut på krogen, gick till revolution och satt där i typ två tre timmar och snackade, isabelle var också med :)
Sen blev det Coyote Wild som vanligt, det var kul, fast jag slog mitt knä igen...
Men iaf så hade jag kul ända till slutet. Det var en cpkille som följde efter mig hela kvällen men jag ignorerade han för han var allmänt läskig och dryg. Men sen när jag skulle gå så var han på mig och sa att han skulle följa med mig hem och vägrade låta mig gå. Han blev riktigt obehaglig, så tillslut så gick jag fram till James, som jobbar som vakt på coyote som jag känner lite halvt, och bad han att rädda mig, berättade hur allt låg till medans den där snubben stod utanför och rökte och väntade på mig. Så James höll kvar killen på Coyote å jag sprang till bussen i mina 12 cm höga klackskor.
Det var lite läskigt med den där killen faktiskt, han kunde verkligen inte acceptera ett nej. Usch, aja slutet gott allting gott.
Nu ska jag göra mig i ordning och vandra över till Hardinghams.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0