09.02.01

Jaha så är man förkyld igen då. oh joy!
Aja denna helg har varit bra även fast jag har suttit barnvakt, har köpt en mysdress, ett till par nya skor (japp jag vet, jag är en shoeoholic), en rosa cardigan, en vit skjorta och världens grymmaste strumpor! (och ja jag vet, jag börjar bli en shoppoholic) men nu så ska jag iaf spara lite pengar, vill köpa mig en digitalkamera innan vi åker till sverige!

Igår kväll så var nicole med när jag satt barnvakt, det var mkt trevligt :D Dock såg vi en läskig film, så vi var lite rädda efteråt, alla ljud var gamla tanter som hade rabies! hahaha :D vi såg nämligen Quarantine, och då är det en tant som har rabies typ och bits!

Buhu jag gillar inte att vara förkyld :( Fast jag tror jag ska vara duktig idag och städa min gaderob lite å ställa mina fina skor nånstans, har sju par skor, fyra högklackade, två vanliga stövlar och ett par springskor... vilka tror ni används minst? ;) och fem jackor och sex klänningar, hur ska jag få med mig allt hem i sommar???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0