Till Emma!

Detta inlägg är tillägnat min vän Emma som bor i Norge och längtar hem! Jag ska försöka skriva nått trevligt varje dag så hennes dagar gå fortare!

Iaf så händer det inget speciellt just nu... Eller jo förutom att jag har ångest över att jag inte vet vad jag ska göra med mitt liv! Men det ordnar sig säkert.

Vi har snö här i Örebro nu! Det är väldigt mys! Kul å veta va emma? ;D

Iaf så saknar jag dig och våra underbara mixningar av låtar! Själva Omvårdnad sakna jag inte, men fantastiska fyran var oslagbar!
Jag kommer ihåg när vi precis hade börjat lära känna varandra, och du tyckte vi skulle ha kryddparty! :D
Jag kommer även ihåg att både du å jag hamnade i grupp gul, och det var så allt började!

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0