Just my luck!

Jaha nu har mäklaren varit här...
Han var het. Det första han gjorde var att kolla i gaderoben jag hade gömt allt i! :@
Varför liksom?! Jag vill inte att nån ska se hur slarvig jag är! Speciellt inte en snygg snubbe!

Men som tur är hade jag hunnit allt jag tänkte, förutom att panta burkar å sånt.
( Det låg gömt i gaderoben, nu kommer han att tro att jag är alkolist. Bra jobbat Karin! )
Duscha och fixa mig han jag göra iaf, Tack Gud för att jag hann!

Håller på att koka stuvade makaroner nu och steker lite köttbullar, sen blir det till å gå ner på stan å dränka mina sorger i shopping... Då menar jag julklapps shopping!

Upptadering: Jag brände köttbullarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0