Toppen helg!

Tror denna helg har varit den bästa helgen på väldigt länge! :D
Igår var vi ut jag och sofia, det blev dock aningens för mkt å dricka. men kul som tusan hade vi! Hahaha men det bästa av allt var nog att det var grymt kallt igår och jag fick låna en vakts jacka, ensåndär självlysande gröngul sak som det stod DOOR SUPERVISOR på. Den var mkt varm...
Efter ett tag så gick vi in, och sen när vi skulle gå hem så stod vi och pratade med vakterna, och jag frös och frågade om jag kunde få jackan igen. Han sa okej då, sen skulle vi åka och jag tog med mig jackan hem! Hahahahah! jag fick ta med den! Jag snodde den inte! För jag sa att jag skulle komma tillbaka imorgon(idag). Sen när vi kom hem så la jag mig på sängen och drog täcket över mig och somnade. När jag vaknade i morse så hade jag fortfarande jackan på mig! Så grymt rolig :D

Sen idag så har jag bara druckigt en redbull vodka och sen har jag hållit mig till cola. Tyckte att det räckte med alkohol för en helg. Men kul hade jag idag också, dock har jag insett hur dryga fulla människor är när man själv inte är lite rund under fötterna.

Nu är jag trött som en gnu. Sofia sover redan. Jag borde släcka lampan och sova jag med. Men är inte så trött. Men jag får väl göra ett undantag  ;p

Btw så har jag lärt mig nå nytt idag! LMAO betyder Laughing My Ass Off. Så, nu vet ni det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0