Påskafton!

Jaha, hemlängtan är officiell.
Idag längtar jag hem. Till min familj och vänner. Och ingen är inne på skype eller msn. Nej för alla är med sina familjer och äter god mat och påskägg.
Idag är en "stanna i sängen" dag. Förkylningen är lite bättre tror jag. Men igår så var Amandine här och vi åt pizza och en massa glass, och det blev nog ltie för mkt av det goda, för i natt så mådde jag så illa. Så nu är jag hungirg men vill inte äta nått för är rädd att det ska komma upp igen.
Och så hade jag tänkt att sova jätte länge idag och hela natten, men inte då! Första gången jag vaknade var klockan 5:55, sen 6:45, 7:30 och sen vid tio och då orkade jag inte somna om, men jag stannade i sängen iaf. Och jag är fortfarande kvar.

Jag hoppas Phil ska ut å springa eller nått så jag kan springa ner i pyjamas och fixa en macka iaf.

Men jag ska banne mig ut ikväll! Om det så är det sista jag gör!

Oh yes han åkte nyss! Nu ska jag skynda mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0