Påsk

Har aldrig riktigt fattat när det är man äter påskbord, är det idag eller imån? Tror att det är imån... och det är då man får påskägg?
Har faktiskt lite hemlängtan nu. Pratade med Elin och Albin tidigare idag för Albin fyller år idag! ^^, Tänk att lill-plutten har blivit så stor! tyckte det var nyss han föddes!
Jag längtar efter påskmat och påskgodis. Och familjen såklart ;p Och mina älskade små plutt-hundar.
Grått och regnigt är det här också, dock väldigt grönt överallt! Gräset är grönt, en massa träd och buskar är gröna! Det är mys!

Sen så har jag hela nästa vecka ledig! Weeeei!
Har kommit på en sak. Jag har inte haft nån lång ledighet på väldigt länge! Efter studenten så var jag ledig i två-tre veckor ca, sen jobbade jag lite mer än en månad på hemtjänsten, sen så var jag ledig i en vecka, och sen så åkte jag hit till Derby... Sen min längsta ledighet här var i julas när jag åkte hem i två veckor. Men nästa vecka får jag ledigt och sen en vecka i maj för bröllopet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0