Nottingham

Har varit i Nottingham hela dagen med ma sweet! ^^, Det var jätte kul! En helt perfekt dag, dock hade jag knappt nå pengar, men hittade en skjortklänning som jag köpte! och en present till Nicole. Men kära amandine hittade självklart hur mkt som helst och hade en massa pengar så hon köpte typ allt! måste ju erkänna att jag blev liiite avundsjuk ;P
Grymt snygga skor hittade jag också! Åhhhh dom var så fina, men smakar det så kostar det!
Men jag har ju faktiskt reda några snygga skor! Dock måste jag klacka om dom från Zara...

Imån blir det utgång med Amandine och Isabelle! Mkt trevligt! har inte sett Isa på tre veckor tror jag.

Btw så tycker jag mika kan visa att hon lever! Har info till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0