Le France

Idag har jag:
Haft franska, det gick rätt så bra.
Dödat en snigel, han låg ivägen för mig och jag såg han inte!
Ätit godis till frukost, det var gott.
Lämat leksaker till välgörenhet
Funderat på om jag ska städa rummet.
Plockade upp en tröja.
Bestämde mig för att det var nog med städning.
Duschat i skräck-duschen.
Skrattat åt Oscars förslag om att man skulle låtsas skära i luften och när någon frågar vad man gör så ska man svara I'm cutting through the tensions.
Insätt att det var ganska opassande att börja skratta åt det, och tog en alldels förstor sked av min soppa, satte då i halsen och kvävdes nästan.
Fått lön.
Testat olika sminkningar.
Insett att jag faktiskt kommer att åka hem snart.
Insett att jag kommer sakna dom så mkt.
Fixat helgen när Ida är här, iaf 50/50.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0