Its a big big world! NOT!

Vet inte vad jag ska skriva. Längtar hem för tillfället. Har ett två borderterrier dom senaste dagarna. Saknar mina muffinsar. Lilla Lejon tass och Vajren... :(

Men joo! Världen är oroväckand liten!
Det går en kille på min franska som är spansk. Han och jag satt å prata lite idag under rasten, och han frågar vart i sverige jag är i från.
Jag svarar: En liten liten stad som heter Sandviken, det ligger typ två timmar ovanför sthlm.
Han: Ahaa okej, jo jag brukade vara i sverige förut, min flickvän bodde där när hon pluggade. Det var en stad som heter typ Gavlef, Gefle...
Jag: VA?! Menar du kanske Gävle?
Han: Jaaa precis!
Jag: Jag bor typ brevid den staden, det tar typ 15 min att åka dit! Vart i gävle bodde hon?
Han: Det var typ ett litet samhälle utanför gävle typ, en massa studenter bodde där, och massa annat folk...
Jag: Kan det ha varit Sätra?
Han: Jaaaa!!!
Sen satt vi och snackade lite om Gävle! :D


Ibland blir jag lite rädd hur liten världen egentligen är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0