Fynd!

Idag har jag fyndat en massa smink ^^, känns bra! Nio ögonskuggor, fyra rougs (utalas råsch ;p) fyra läppglans, en sunkissed powder, en mascara, en kajal och en läppenna. Det var nått erbjudande från Victora Jackson, som är rätt så nytt här. Bra är det iaf! ^^, allt de där för 30 pund btw!

Igår gjorde jag en grym fisksoppa. Då menar jag inte elak utan utsökt! Nästan lika god som mammas ^^,
Sean sa att den var så god att det känndes som om han åt på resturang! ^^, mohahah!

Och ja! Fick reda på av Lotta att hon och sean ska till sverige under den helgen Ida är här! Är inte så glad.
IDA RING MIG NÄR DU SER DET HÄR!

Förutom det så är allt bra. Ska ut på promenad snart med Chris, om han kan tänka sig att dyka upp.

Yaaaay snart är det bröllop och då blir jag hemma i ca 10 dagar! Happiness!

Kommentarer
Postat av: Ida

är det nån idé att man ringer när du inte svarar?? :P

2009-04-29 @ 21:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0