Torsdag.

Fick ett ryck nyss och klippte mitt hår :P Inte mkt dock men några centimeter här och där!
Kom nyss hem från The standing Order där dom har curry night på torsdagar, var riktigt gott faktiskt! Jag åt Chicken tikka masala med naan bröd. Rekomenderas varmt! Var där med Amandine och Matthew och en till tjej jag inte minns namnet på.

Egentligen borde jag gå igenom engelskan som jag hade i läxa tills på lördag, men jag orkar inte riktigt än...

Helgen ser ut att bli bra iaf :) imorgon bio, lördag rycote center sen shopping med amandine sen kanske utgång, Söndag ska jag städa och ringa anna hade jag tänkt :) Jag saknar min kära syster! Och dom andra två systrarna också såklart! och bror! och mammsen å pappsen! och hundarna!

Men nu ska jag ta å gå igenom engelskan! adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0