Tisdag.

Igår kväll så flyttade jag över till Phils hus. Rummet är rätt ok, heltäckningsmatta ( me not like ) duschkabin i hörnet ( me very skeptisk ) en säng ( me like ) beiga väggar, en liten tv och ett handfat. Packade upp allt igår och det känns bra att få nått eget, men kommer nog sakna att sitta å titta på tv med Sean å Lotta på kvällen och dricka te och äta choklad... Men Just nu så är jag hemma hos dem, åker väl "hem" nångång vid nio tror jag.

Jo jag var ju ut igår med han Matthew, å han var trevlig men lite udda... Han var 29 år och bodde hemma hos sina föräldrar! haha! Men till hans försvar så hade han faktiskt pluggat på universitet i Wales i typ tre år, å sen flyttat tillbaka till sina föräldrar, men som jag fattade det så har han bott hos föräldrarna minst i två år!
Sean var snäll att både hämta och läma mig på stan när jag skulle möta M, och jag skickade ett sms till Sean vid tio å sa att jag behövde bli räddas! Sen i bilen hem så hade vi lite rolig åt M :D
Men M var trevlig iaf och bjöd på Magners (och sofia å malin hade rätt, det var gott), Magners är iaf cider men inte lika söt som svenska ciders.

Men i morgon ska vi åka och träffa Finns kompis Danilo i nån park och leka. Sen så vet jag inte vad som händer mer, det visar sig om inte annat... Jag skulle gärna vilja åka till Notingham och gå på Ikea, behöver köpa nått till väggarna i mitt rum, gillar inte tomma väggar.

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0